Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 14. februar 2012

FÆRDIG !!!!!!!!!

Så er Crazy kjolen færdig og den passer perfekt.

Når man bruger andet garn end opskriften siger og man er nødt til at korrigerer lidt hen af vejen, så er det jo ikke altid rersultat bliver som man håbede .... denne her kjole er jeg allerede meget glad for

Nu går turen lige straks til Strikkecafe og jeg må siges at være standmæssig påklædt, ik´  ;o)

(Farverne på billedet er lidt mørke...... har ikke lige tid til at lysne dem)

17 kommentarer:

  1. Sikken en sjov kjole. Rigtig fin. Og den klæder dig jo også.

    SvarSlet
  2. WHAU! hvor er den flot elsker farvernes sammensætning

    SvarSlet
  3. Den ser meget spænden ud din kjole,
    Klæder dig super godt.
    God aften.

    yt

    SvarSlet
  4. Hvor ser den fed ud. Nu kan jeg jo slet ikke vente med at få mine store projekter færdig, så jeg kan komme igang med min kjole :D Tak for kigget :)

    SvarSlet
  5. Fin kjole. Den sidder helt perfekt :)

    SvarSlet
  6. Den er bare fin, jeg forstår godt at du er tilfreds.

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er det færdige resultat bare flot. Undervejs var jeg en smule skeptisk må jeg desværre indrømme, men det har du gjort til skamme ;o)
    Den klæder dig bare super godt!

    SvarSlet
  8. Hvor er den blevet flot.
    Super lækker kjole, og så sidder den rigtig godt på den unge model :-))
    God aften til dig fra mig

    SvarSlet
  9. Super flot kjole , den kommer du vist til at slide op ;-)

    SvarSlet
  10. Sikken en flot kjole du har lavet.
    Man bliver jo helt misundelig...
    Jeg er sikker på at du vil blive beundret på strikkecafeen.
    Hilsner fra Nordjydske.

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare flot, var spændt på helheds indtrykket med alle de farver ;-) men det fungerer bare rigtig flot.

    SvarSlet
  12. Hvor er den smuk, din grazy-kjole, og hvor sidder den flot på dig. En eller anden dag vil jeg elske at turde strikke sådan en kjole :)

    SvarSlet
  13. Wow hvor er den bare flot og den sidder fantastisk på dig. Jeg er vild med designet, der minder mig om glade hippie dage i 70'erne. Du bliver dagens kvinde i skysovs til strikke cafeen. Godt gået

    SvarSlet
  14. Tusind tak allesammen for jeres søde kommentare.
    Jeg var osse selv lidt skeptisk om det nu osse var mig .... men det er det..... den er bare så dejlig at ha´ på.

    SvarSlet
  15. Jeg er rigtig vild med den. Og den klæder dig rigtig godt :)

    SvarSlet
  16. Den er super flot - sjovt at se forskellige farvekombinationer! Tillykke med din nye kjole!

    SvarSlet
  17. Super flot i din version også :)
    Det er da vist "drømmekjoler" det her .

    Karen

    SvarSlet