Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 28. februar 2012

Hvad skal jeg nu med dem ...

.... min datter og svigersøn har købt et hus mere, ja, de har købt en grund med et hus der skal væltes. Vi var ude for at se om der var noget vi kunne bruge inden huset (totalt ubrugeligt) forsvinder.. det eneste der var værd at løbe med var disse to lamper. Jeg fik aldrig taget et "før" billed men de var møjbeskidte og messingtoppene var helt sorte. Nu mangler de nye ledninger og ja et nyt sted .. og det har jeg ikke... hverken her eller i Sverige. ... og måske alligevel.
Jeg må lige i tænkeboksen.

4 kommentarer:

  1. Ja, nu tør jeg næsten ikke sige det.... men jeg stikker alligevel min lange lampe-snude frem igen: de to dér, de kalder simpelthen på det hæklede stykke i "365 ting..."
    Jeg over tager gerne! De vil blive SÅ smukke :-)

    SvarSlet
  2. Når du har lagt så meget kærlighed i dem, mon så ikke de har fundet et hjem? :)

    SvarSlet
  3. Jamen Ulla .. det er jo det der skal til ... tror osse det vil blive godt ... og nu har jeg osse fundet en plads.... de skal med op i Huset i Sverige ... hen over det ene køkkenbord, der er i dag to spot .... jeg er bare ikke til spot det var den forrige ejer vist ;o(

    SvarSlet
  4. Sikke et godt fund du der gjorde dig. De to lamper har da bestemt også meget mere personlighed end spots har :)

    SvarSlet