Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 16. februar 2012

Kursus i InDesign

I denne uge er jeg på kursus i InDesign. Det er et program som jeg til daglig bruger til brugsanvisninger på arbejde men da jeg aldrig har været på kursus i det men udelukkende har fået sidemandsoplæring og lært resten ved at være nysgerrig, så syntes jeg det vill være spændende at se om jeg kunne lære noget nyt.
Det har været rigtig sjovt og jeg har brugt det meste af tiden med at lave brocurer.
... og så kan jeg jo  ligesågodt lave noget der kan bruges til noget og jeg fik i dag lavet et oplæg til årets plakat til WWKIP dagen ... det er kun et oplæg, jeg har slet ikke talt datoer med de andre fra Strikkecafeen endnu men mon ikke det bliver d. 9 juni.

Jeg er ved at lave én anden med et andet design - én lidt sjovere med lidt flere farver og grafik



Jeg fik også lavet en fiktiv reklame for fuglefrø ;o)

1 kommentar:

  1. Bare du ikke bliver helt fortabt bag en computerskærm og glemmer dine andre kreative sysler :)

    SvarSlet