Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 12. februar 2012

Strikkeprøve på måske ny projekt

Alle de unge er kørt hjem og nu er der stille i vores lille hjem igen ..... det var så den weekend og den har været rigtig dejlig ... specielt skønt at se lille Oliver igen. Han vokser så hurtig at det er svært at følge med ........   vi skal heldigvis over til Farum og passe ham om 10 dage :o)

Jeg er færdig med Crazy kjolen men den hænger våd ude i bryggerset så I må lige vente med et billede. ... om ikke andet så på tirsdag for da skal jeg jo ha´ den på ;o)
Så nu tænker jeg jo allerede på et nyt projekt .... jeg har strikket en prøve til en udgave af Swing Swagger jakke ..... men det bliver min helt egen model. Strikkefastheden passer slet ikke og jeg vil heller ikke ha´ så megen vidde i jakken. Så en strikkeprøve er virkelig nødvendig her.
Garnet er New Zealands lammeuld som jeg har haft liggende længe .. jeg har osse en råhvid som skal med.

2 kommentarer:

  1. Hold op den ser spændene ud den jakke du skal igang med.
    Glæder mig til at se din udgave af den.

    Yt

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså dygtig, jeg er slet ikke på det niveau, og det er meget inspirerende at se dine flotte strikkeprojekter. Jeg tror snart, at jeg vover mig ud i en hue med mønster :)

    SvarSlet