onsdag den 1. februar 2012

Uhmmm ny gave til mig selv...

Mail fra Telmore:

Tillykke, du har nu skrevet dig op til den nye iPhone.
Du har skrevet dig op til følgende model:      iPhone 4s - 16GB - Hvid



Jeg har foræret mig selv en ny iPhone .. ja, jeg er på venteliste for der er åbenbart venteliste på den hvide.
Så må den gamle iPhone klare det lidt endnu ;o) .. selvom den skranter noget på sine gamle dage med sære nøkker og langsom tempo ;o)

Det er osse lidt at fejre. Jeg har rundet de 50 faste læsere. Tak til nr 50 Gudrun og TUSIND TAK til alle I andre der holder fast. Det glæder mig hver dag at gå ind og kikke og se hvad I andre går og laver og får masse af inspiration til en masse jeg nok aldrig får tid til ;o)

3 kommentarer:

  1. tillykke med den nye i-phone

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg er bare så glad for min:-)
    Så jeg gav så manden én til jul, og han venter stadig tålmodigt.... på sin sorte.
    Go' fornøjelse med den!

    SvarSlet