Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 24. marts 2012

Bare så yndig

På vej ud at handle i dag kom jeg lige forbi Genbrugsland ... det skal jeg vist snart lade være med, der kan snart ikke være mere i Huset ;o) ... men se hvad jeg fandt. Det yndigste servantesæt til 50 kr.
Hanken har været brækket men det er sat meget pænt på igen. 


Det er bare så yndige blomster på. 


.... og så er jeg kommer ret godt igang med kjolen. Det kører bare derud af. Strikkes på rundpind oppefra. Det er virkelig smart når man er lidt lille som jeg. Så er det lidt nemmere at få den rette længde.


4 kommentarer:

  1. servantesættet er virkelig yndigt

    bliver spændende med kjolen

    SvarSlet
  2. Det er ski' da godt vi to ikke sådan går i genbrugsbutikker sammen: dér kan vi vist finde alt for meget "guld"... :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er dit nye fund smukt. Jeg bruger den slags kander til buketter i det svenske hus :)

    SvarSlet
  4. Giver dig fuldstændig ret i at det er et yndigt stel og absolut billigt - et heldigt fund, der pynter.

    Glæder mig til at se kjolen i den farve, den er frisk :)

    SvarSlet