Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 23. marts 2012

Endelig og aldrig mere

Det her er en af de utallige hæftenendestakker fra Sanne trøjen .. jeg har hæftet og hæftet men NU er jeg færdig.
Den skal jeg ALDRIG strikke mere.
Trøjen ser måske lidt sær ud hvor den ligger på et tørrestativ og ikke er helt tør endnu.
Men jeg tror at Sanne vil syntes den er fin.

Jeg skal ud og ha´ købt nogle knapper ... jeg har ellers rigtig mange men ikke nogen der lige passer i farven.

Nu vil jeg ind og begynde på den kjole som jeg købte garn og mønster til i sidste weekend.... :o)

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!
    Har selv lige haft afskedsreception på min arbejdsplads gennem snart 38 år - og fik bl.a. dejligt garngavekort til Fandango i Århus :-)
    Så jeg skal også købe nyt. Jaaaaaaaaaah!

    SvarSlet
  2. Ejjjjj den er da godt nok blevet fin :)
    Mon ikke den gør glæde :)

    Knus Lilian

    SvarSlet
  3. Sikke en frisk trøje ;)
    Men alle de ender, puha.

    Yt

    SvarSlet
  4. Den er blevet superflot.
    Hvis jeg skulle strikke den, tror jeg jeg ville strikke på rundpind og klippe op og på den måde undgå at hæfte enderne.

    SvarSlet
  5. Jo jeg havde osse overvejet at strikke den på rundpind men når det er bomuldsgarn var jeg lidt bange for at forkanten ville blive for voldsom.

    SvarSlet
  6. Den er da blevet rigtig sød. Men jeg kan godt forstå at du aldrig gør det igen :)

    SvarSlet
  7. Den er rigtig flot!
    Mon ikke der findes en let måde at komme igennem dette tilbagevendende ende-helved?
    Jeg ved heller ikke noget værre :)

    SvarSlet