Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 5. marts 2012

Er du til broderier ?

Ikke fordi jeg vil til at broderer... men jeg fandt disse to sider i dag med masser af gratis broderier ... nogle rigtig flotte indimellem.

Man skal bare melde sig ind så er der frit valg på hylderne.
Cross Stitchers Club og DMC Club

Jeg er næsten færdig med en lillebitte kopi af en af mine pigekjoler. En bestilling i str. 62 .. så kan den vist heller ikke blive mindre.:o)
Jeg mangler lige at hækle en blomst til pynt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Er det babyfløjl?

    SvarSlet
  2. Tak. Nej der er en meget fast jersey. Det er til en lille pige som kommer til verden i Maj ... moderen skulle bare eje kjolen og så blev jeg jo nødt til at kopiere den ned i str 62 ;o)

    SvarSlet