Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 18. marts 2012

Gymnastikbænke

I sidste uge fandt jeg i garagen ... ja fandt og fandt jeg vidste jo godt de var der men har aldrig fået gjort noget ved dem.
De er gamle, slidte og fuld af maling. De har i tidens løb blevet brugt som arbejdsbænke.

Men nu blev de hevet frem til ære og værdighed igen.
Her står de hverken helt eller halvt færdige. De har fået en gang grundmaling men jeg glemte at købe "polafylla" til at fylde grimme huller ud med.
Så må jeg jo vente med at male dem... de skal være hvide.
Jeg fik i stedet syet et par hynder til dem men det hyndefyld jeg havde dur´ ikke så jeg skal osse lige ha´ købt en meter skum.
Det er ikke til at se det men stoffet er et sart lyseblåt/hvidt Tilda stof jeg havde liggende.

Jeg tror at Oliver og lillebror vil synes det er sjovt at ha´ deres egen lille bænk når de kommer på besøg.
Bænkene skal stå i entreen og jeg vil ha´ syet et par af Tilda´s engle til at sidde og hygge sig på dem i mellemtiden.

8 kommentarer:

  1. Skønne bænke, de bliver så flotte, og god ide med en hynde på :)Vi har en lignende, som vi bruger som smalt stuebord, fordi vi ikke har så meget plads, så de er også gode til kaffekopper ;)

    SvarSlet
  2. De ender helt sikkert flotte :-)
    Tør man spørge til lamperne? Eller skal "man" bare glæde sig over at være uden for rækkevidde med sådan et "nærgående" spørgsmål? "fnis"

    SvarSlet
  3. Det er da bare helt ok med nærgående spørgsmål. Th hi. De skal op i Huset til påske. I første omgang som de ser ud. Manden min så helt sær ud i ansigtet da jeg snakkede om hæklede overtræk Så jeg venter. .. senere får jeg måske sneget lidt hæklerier omkring ... thihi

    SvarSlet
  4. Det er da utrolig hvad du kan få ud af gamle ting...beundre dig meget.;-))

    SvarSlet
  5. Flotte bænke må jeg sige, du har sans for det. Hvis det er en oversprings handling for at slippe uden om hade trøjen, så er det en af de bedre. Sikke en utrolig energi du har.

    SvarSlet
  6. Overvejet at blive indretningsarkitekt? Du har helt sikkert evner i den retning. Sikke muligheder du kan se i alt - misunder dig helt sikkert :)

    Super flotte bænke!

    SvarSlet
  7. Tak alle sammen. Jeg fik bænkene malet første gang i dag så nu ser de allerede meget pænere ud .. .. og hadetrøjen lakker mod enden .. tror jeg bliver færdig med det sidste ærme i aften og rigtig mange af enderne er hæftet så nu er de lys forude :o)

    SvarSlet