lørdag den 17. marts 2012

Håndarbejdsmesse .

Vi havde bare en rigtig dejlig hyggelig dag i Middelfart.


Jeg fik købt lidt men godt. Bla. garn og opskrift til kjolen her til højre.
Det er fra "Garn Garagen" Supersoft som bliver flot og lækker efter vask. Jeg vil indrømme jeg blev lidt solgt..... til en kjole i S går der 150 gr af 22,50 pr 50 gr. altså under 70 kr.
Det er jo vildt billig og så findes det i over 100 forskellige farver.

De har osse en uld silkegarn som var rigtig lækker. Tror det bliver en favoritnetside.



Se disse to trøjer. Sådan én bliver jeg nok osse nødt til at
strikke/hækle .... engang ;o)























...... denne her var osse rigtig flot.

... for slet ikke at tale om denne her.
.. og så fik jeg købt en pose knapper til 50 kr. Jeg er ved at sorterer for at se hvor mange der er af hver..... altid rart at ha´ lidt på lager. ;o)
Ved denne stand kunne jeg ha´ stået endnu hvis Monika ikke var blevet træt af mig. De solgte gamle knapper, bånd, duge, smykker ...osv. Alt sammen fra "mormors" gemmer. Sikke en "slikbutik"
Så nu er mit hoved igen fyldt op med ideer og planer. Skønt :o)

8 kommentarer:

  1. Hold da op godt jeg ikke var med, sikke en masse dejligheder du har haft dine øjne på der. ;-)
    Meget fristende, hvis du ikke har købt mere end du har vist her, så har du godt nok været standhaftig.

    SvarSlet
  2. Puha, bare det var i nærheden af mig :) - og siger det samme som Trine - utrolig du kunne "nøjes" med at købe så lidt..

    SvarSlet
  3. Jo jo ... jeg kan godt nøjes når jeg skal thi hi. Havde ko alle mine andre igangværende projekter i tankerne. Men jeg fik en masse ideer med hjem.

    SvarSlet
  4. Det bliver rigtig spændende at følge alle dine projekter..;-))

    SvarSlet
  5. Flotte farver du har valgt til din tunika, den bliver lækker.

    SvarSlet
  6. Sikke du er blevet fristet. Det bliver en flot tunika, men 150 gram lyder af meget lidt, kan det virkelig passe?

    SvarSlet
  7. Jo det er såmænd rigtig nok... det siger opskriften og osse "damen" der solgte begge dele. Der er næsten 600 m på 50 gr.... og alligevel er det til P3. Jeg strikkede en prøve i går som derefter røg i vaskemaskinen ved 30 gr uldvask. Lækkert at strikke med og så ligner det maskinstrik når det er vasket.
    Glæder mig meget til at komme igang me nen Sanne hadetrøjen skal være færdig først ... "Ingen is før I har ryddet op" kan I huske det ;o)

    SvarSlet
  8. Lyder som en god messe. Du kan jo lige ligge nogle billeder online her Hobbytavlen.dk

    SvarSlet