torsdag den 15. marts 2012

Hva´ man ellers kan bruge penge på..

Jeg var i Netto i mandags for at købe knapper men fik ikke købt bogen "Mere feminin strik" og det fortrød jeg.
Tror I ikke at mange af mine søde bekendte/venner/familie har været i mange forskellige Nettoér for at kikke efter bogen til mig men uden held.
.. og så fik jeg i dag en mail fra søde Helvig der havde set på FB at Bilka osse havde den til 55 kr .
Da jeg nu alligevel manglede kartofler ja så måtte jeg jo nødvendigvis afsted og haps så fik jeg den og også den forrige strikkebog smuttede med ned i kurven.
Sikke en masse søde modeller som jeg skal ha´ strikket .. hvornår var det nu líge jeg blev pensionist for før når jeg det nok ikke  .. thi hi

Jeg har rigtig fået brugt penge i disse dage. I går kom langt om længe min nye hvide Ipone ... den er bare lækker .. uhmmm ... og så skulle der jo osse et nyt cover til og en længe savnet Ihone biloplader....  .....hvor tit er jeg ikke kommet afsted uden særlig megen strøm på fonen .....

Coveret er bare virkelig super til sådan én som mig som har alt til at ligge og roder rundt nede i tasken... denne her beskytter hele vejen rundt og ser osse lidt sej ud.

Ja når vi nu er ved det med penge så var der osse lige den tandlægeregning i går på 1340 kr. Jeg tror jeg vil være tandlæge i mit næste liv .

2 kommentarer:

  1. Dejlig at du fik dem begge...Du har da rigtig haft gang i den igår.;-))

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se hvad du får strikket :)

    SvarSlet