Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 4. marts 2012

Loppefund plus diverse

Vi tog lige en pause i renoveringen og tog på loppemarked i Kvaglundhallen.
Rigtig mange fine ting ... det var da vist godt manden var med ;o)
.... men denne her tingest skulle da med hjem eller rettere sagt den skal op i Huset i Sverige. Et baro-og termometer med bukkehoved foroven til 25 kr .. det er da et fund, nok mere sjældent end kønt men rigtig sjov ;o)
Jeg fandt osse denne her femarmede lysestage( thi hi...  Ulla opdagede at jeg ikke kunne tælle, der er jo 5 og ikke 3 ,o) ) til Huset... det er godt nok en nymodens én men da meget sød og så til 10 kr .. ligner lidt gammelsølv.

.. bagefter var vi i Netto hvor jeg bla. fandt de sødeste træ- og stofknapper til 15 kr for 12 stk og noget bånd og blonder..... nu er der et lille lager til de næste mange børnetrøjer
..... og så blev vi færdige med værelset, fik gjort rent og computeren op at køre igen ... nu er alle gulvene i gangene og værelset ens ... det er jeg bare rigtig glad for vi fik gjort :o).

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg skal også i netto i morgen efter knapper, tror jeg.
    Dejlige loppefund, du har rigtig fået noget for pengene: tæl f. eks. lige armene på din lysestage igen!
    Fnis...

    SvarSlet
  2. Thi hi .. det er da skidt at en teknikker ikke kan tælle ... tak Ulla :o)

    SvarSlet
  3. Sjovt nok. Barometeret ligner et vi har til at hænge. Det er min kærestes Morfar der har skåret det.
    Ulla var hurtigere end jeg :o) Vi lejer sådan nogle ud til fester og mit "falkeøje" fangede den også :)
    Super flot værelse I har fået, der skal nok blive arbejdet!

    SvarSlet