Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 3. marts 2012

Nyt gulv :o)

Her til aften er gulvet lagt og fodlisterne malet ...

Min mand døjer med noget senebetændelse i den ene hånd og det var desværre slemt i dag, så jeg måtte igang med sav og hammer. Rigtig træls for så tog det jo alt for lang tid..... men selvfølgelig osse træls for ham. Men det lykkes os ved fælles hjælp...
I morgen skal vi så se om vi kan få tingene ind igen, gjort hytten ren og jeg vil til loppemarked i Kvaglundhallen ... puha jeg er allerede træt ;o)
Der er jo osse lige de to reoler som jeg gerne vil igang med .....



2 kommentarer:

  1. Hvordan kan det være at jeg tit får sved på panden, bare ved at læse din blog? :)

    SvarSlet
  2. Sikke et arbejde for jer. Jeg håber det er blevet godt og som i gerne vil have det :)

    SvarSlet