Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 12. marts 2012

Projekt 2érne


Yes .... så er jeg på nettet igen ... det er var den trådløse router der åbenbart er stået af ... I mellemtiden har jeg fået lavet så meget andet fornuftigt. Reolerne er blevet malet og ligger nu i stuen til hærdning, det tørrer ikke så helt godt ude i den uopvarmede udestue. Det er to gamle kontorreoler som jeg har fået ude på arbejde. Der er to skillevægge i hver så det bliver sådan lidt Montana over dem .. lidt snop har man vel lov at være :o)   Nu glæder jeg mig til at få dem op inde i "kontoret" så der kan komme lidt system i mapperne.
Ind imellem maleriet har jeg fået én mere nederdel syet. Den er blevet ret go´.. Bred linning og to lidt større læg foroven, så nu skal foråret bare lige komme ... den har vi ikke set noget til endnu herover i det vestjyske.

1 kommentar:

  1. Sikke en forskel efter du fik malet dem og jeg er bare vild med din nederdel :)

    Vi kan simpelthen ikke leve uden internet, sådan er det bare, men som du selv siger, så får man så meget andet fra hånden :)

    SvarSlet