Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 21. marts 2012

Så blev det forår :o)

Så kom foråret osse til Vestjylland. Når I andre har nydt solen og det lune vejr i de sidste uger har vi haft 5 gr, tåget, havgus og blæsende.... pissekoldt og trist.

Der er mange glæder ved at være vestjyde :o(

Men i dag kom solen og jeg fik plantet palmen ud i den nye potte og havemøblerne blev hevet frem.
Hvor var det skønt at komme ud i haven igen.
Ja det er ikke fordi jeg er særlig meget havemenneske ... grønne fingre har jeg ikke ... det er nok mere neglene der blev sorte i dag :o)
Men der er nu noget livsbekræftende at komme ud og hive i ukrudtet og fjerne lidt gamle grene

Men nu skal jeg ind og få strikket Sanne hadetrøjen færdig .. jeg mangler kun få rækker af det sidste ærme.
Håber jeg snart kan vise et billede af det færdige resultat

2 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke bare dejligt at kunne mærke solen, man får blæst liv i sjælen igen :)

    SvarSlet
  2. Jeg har lige været i Blokhus, og denne gang med kæresten, for nu skulle han opleve det fantastiske sted. Og så havde vi havgus, men det er altså også fascinerende for os sjællændere. Det var vindstille og vi gik lange ture ved Vesterhavet i havgussen. Kan godt forstå, at når man bor der fast, så gider man ikke for mange hav-gus dage. Og hvor ser din terrase hyggelig ud, den indbyder til hygge på gode sommeraftener :)

    SvarSlet