Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 20. marts 2012

Superheldig zinkpotte

Se hvad nogle af vores venner kom med. En kæmpestor zinkbalje/potte til min palme.
Sikke et superheld.

Jeg har længe tænkt på hvad jeg skulle finde på at plante palmen ud i.
Næste vinter skal den stå ude da den er blevet for stor til at komme ind i udestuen... og hvis den nu ikke klarer det .. hvis vi igen får 14 minus ... så vil jeg jo ærge mig over at gi´ spidsen af en jetjager for en stor krukke.
... og jo jeg skal nok pakke palmen ind hvis vi får hård frost. Det siges at den kan klare minus 7.
Hvis man pakker krukken ind i og binder bladene sammen skulle den kunne klare det.

3 kommentarer:

  1. ALTID misundelig på de, der har grønne fingre.
    Hjemme har jeg ingen planter. Jeg får en buket i ny og næ. Det har så også noget at gøre med at vi bor i campingvogn fra april til oktober.
    I campingvognen har jeg dog en del altankasser og krukker udenfor, så det er min have :)
    Har du også blomster i haven du kan skære af til buketter?

    SvarSlet
  2. Hej Marianne
    Jeg har virkelig ikke grønne fingre .. de planter jeg har, lever fordi de vil ;o)
    Jeg har desværre ikke særlig mange mange blomster i haven .. mangler ofte at kunne gå ud og plukke en buket men sådan nogen kræver jo tid og vanding og det glemmer jeg ;o) Det må komme når jeg blir´ "hjemmegående" engang

    SvarSlet
  3. Det er derfor jeg ikke har noget herhjemme, jeg glemmer det også og jeg kan ikke have så mange plante/blomster mord på samvittigheden :)

    SvarSlet