Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 16. marts 2012

Status

Jeg lavede en lille update på mine projekter i dag. Det var da ik´så galt endda

Det hæklede tæppe var allerede fra starten et langtidsprojekt. Men vil alligevel gerne snart være færdig for jeg regner med at der er rigeligt garn tilbage og så vil jeg strikke nogle ensfarvede puder af resten.

Sannes bestilling er gået hen og blevet lidt af et hadeprojekt. Den er skrækkelig at strikke....  alle de farver hvor nogle af dem kun er med en pind ... og alle de ender der skal hæftes. Jeg er startet for ikke at sidde til sidst med dem alle. Jeg mangler lige godt et ærme endnu.
Den er strikket i Safran fra Drops.
Det her er Riple tørklædet. Strikket af Karins lækre flotte garn som hun selv har spundet og farvet. Det er sådan et man aldrig smider ud.
... og til sidst er jeg i gang med et domino trøje. Et arbejde som jeg bliver mere og mere glad for jo længere jeg kommer. Det er meget flottere i farven i virkeligheden. Den strikkes i Newzeelands lammeuld.
Modellem er strikket sådan lidt ud i luften men med en model fra bogen  "Swing swagger drape" i tankerne.


Så når jeg er færdig med Sanne trøjen og Ripple tørklædet må jeg godt begynde på noget nyt ;o) ...... hvis jeg kan vente så længe.

... for i morgen skal jeg jo til håndarbejdsmesse i Middelfart.


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre projekter. God tur på messe i morgen :)

    SvarSlet
  2. Uha, kan godt sætte mig ind i hæfte ender helvedet :(

    Glæder mig til at se det hele færdigt, specielt din domino trøje :)

    SvarSlet