Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 29. marts 2012

Tilda hund 2

Glædede mig til at komme hjem fra arbejde i dag og blive færdig med min Tilda hund ... og her er den og den er blevet rigtig sød med halsbånd og snor og hjertet "på rettet sted" ... osse ret ok eftersom det er den første jeg har lavet.
Tror måske der skal en storebror til så den ikke skal sidde helt alene ude i vindfanget.
Men en af Tilda´s engeldamer er måske nok først på listen.


Nu vil jeg smutte ind og strikke videre på min Magrethe kjole. Jeg er begyndt på underdelen med striberne.
Tror måske jeg skal gemme den lidt til turen til Sverige. Det er et godt "køre i bil" strikketøj ... ja altså kun når det ikke er mig der sidder ved rattet ;o)

4 kommentarer:

  1. Sikke en bedårende hund, den er utrolig flot lavet.
    Kjolen tegner til at blive rigtig fin, dejlige farver du har valgt.

    SvarSlet
  2. Sød lille hund, du er godt nok hurtig ;-)
    Spændende at se kjolen, glad for den sidste linie, det var meget betryggende ;-)

    God tur

    SvarSlet
  3. Både hund og kjole ser fine ud. Meget smukke farver din kjole får, og spændende mønster. Rigtig god påskeferie i det svenske :)

    SvarSlet
  4. Den hund har du da klaret flot, jeg er helt misundelig :)

    SvarSlet