Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 2. april 2012

Bladholder

Jeg har syet et blåstribet bladholder til Huset.
Den er 18 x 100 cm og den er ganske simpel at sy .... består af tre strimler og et ophæng foroven.



Hvis du er interesseret i en vejledning kan du se finde den her som pdf. Bladholder

PS: Sig lige til hvis linket ikke virker.
Det er første gang jeg prøver at linke en pdf fra Google Docs.



Den er altså ikke skæv ..... det er fordi den kun hænger i et søm ;o)










4 kommentarer:

  1. Den er flot og helt sikkert noget jeg godt kunne finde på at sy til min datter.
    Tror du at du eventuelt kunne lave vejledningen som PDF?

    SvarSlet
  2. Jo det gør jeg i morgen. Jeg har lavet den på arbejde og ja, jeg kom til at gemme den som jpg i stedet for pdf ;o) .. man er vel ikke teknikker for ingenting thi hi

    SvarSlet
  3. Den er fin - du er nok det mest produktive menneske jeg har hørt om, det er da utroligt, hvad du finder på.

    SvarSlet
  4. Taaak.... men man finder jo altid tid til det der intresserer én. Tilgengæld så er jeg ikke særlig produktiv i et køkken ... som de siger i Danske Bank... man skal gøre det man er bedst til :o)

    SvarSlet