torsdag den 5. april 2012

Den skæve familie

.... og osse lidt af den lige.
Jeg fik alle mine små billeder hængt op men det er altså umuligt at få dem til at hænge lige ..... det er nogen gamle ophæng på de fleste  :o)



Solen skinner i Sverige og vejret er skønt.
Vi var en tur oppe på manden jagt her i eftermiddags og bagefter fandt vi Kungsbroen som ligger lige uden for byen.
Her udkæmpede en eller anden svensk konge i 1620 mod danskeren ... godt den krig er overstået :o


... og jo det lykkes for mig at finde noget net :o)


4 kommentarer:

  1. Prøv evt . med nogle dobbeltklæbende klæbepuder på bagsiden, det kan godt hjælpe en del.

    SvarSlet
  2. Så hyggelig med familie billeder. Jeg synes altså at det har sin charme at de ikke hænger helt lige.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud med billederne, og det gør ikke spor at de hænger lidt skævt :) Skønt billede fra skoven, hvor er vi heldige med vejret heroppe;)

    SvarSlet
  4. Jeg tror det er meningen at de skal hænge lidt skævt :)

    SvarSlet