Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 14. april 2012

En helt igennem dejlig dag

Manden og en kammerat skulle til Jagt messe i Odense og så tog jeg med.
Jeg havde mange planer men nåede "kun" i Ikea og "Stof og Stil".
Næste gang må jeg fravælge en af delene ellers når jeg altså aldrig ind i gågaden :o)
Jeg skulle kun ha´en rumdeler til Huset i Ikea men man kan jo bruge en del tid med at kikke med fingerene ... så der kom osse lidt småting med i posen.
I Stof og Stil blev det til lidt mere.
Noget hudfarvet stof til Tilda englene - et stribet stof til en en lang nederdel - gult stof til at reparerer en markise - mønstret stof til sofaepuderne i Huset - et mønster på en elg .. den bliver jeg bare nødt til at eje .. et stykke broderistof til en taske jeg drømmer om at få syet og lidt lynlåse og andre småting
..og da jeg kom hjem lå der 4 billetter i postkassen til Livsstilsmessen på Gavnø Slot. Dem har jeg vundet igennem Velkommen hos indretning med farver sponsoreret af Tinas hjem
Så heldig er man da en gang imellem :o)

En anden sjov oplevelse var at i Stof og Stil var der en kvinde som prikkede mig på skulderen. Pinligt, men jeg kan desværre ikke huske navnet.
Vi havde mødt hinanden til et årsmøde sidste år i Teknisk Landsforbund og snakkede dengang bare så godt sammen.
I dag kunne hun kende mig på tøjet ... ikke fordi jeg havde det samme på men fordi jeg havde en kopi af en Desigual jakke på som jeg har syet og har lagt et billede af her på bloggen.

Så jo en helt igennem dejlig dag :o) !!!!

4 kommentarer:

  1. Dejlig med sådan en dag i Odense...det kan være svært at nå det hele når man først skal i Ikea..Så må du jo tage der over engang og tage en tur i gågaden.;-))

    SvarSlet
  2. Hvor du altså ligner med både med Ikea hvor jeg helst ikke kommer, for jeg skal have det hele. Utrolig hvilke behov i os kvinder de forstår at skabe.

    Også Stof og stil og alle andre stof eller garn butikker. Ned i kurven og "man kunne jo lave", "det kan bruges til" osv..

    Men skønt, det er det absolut!

    Tillykke med gevinsten!

    PS. Jeg kan ikke få adgang til at se dit billede af jakken, jeg tror det er fordi du måske linker til et sted kun du har adgang til?

    SvarSlet
  3. Hej Marianne.

    Ja man bliver fristet hele tiden... nu har jeg lige fået et nyhedsbrev fra Garn.dk med lækre billige tilbud..... Meeen skal vist lige først ha´ strikket det op jeg har liggende ... nu igen problemet med de kun 24 timer i døgnet og et arbejde der osse skal passes .... det er altså ikke nemt ;o)
    Nu virker linket vist .... ellers så er det http://hvaderlivetudengarn.blogspot.com/2011/11/min-egen-desiguel.html

    SvarSlet