Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 22. april 2012

Fyn tur retur

Så er jeg hjemme igen. Vi har været på weekendbesøg hos ældste datter og familien i et lejer sommerhus ved Bøjden (sydfyn)

Sommerhuset ligger pragtfuldt i allerførste række ned til vandet så manden min skulle lige se om han kunne fange en fisk til frokosten men nej .. ikke denne gang.

Vi var på en gåtur rundt i den gamle skønne by Fåborg. Vejret var pragtfuld, lunt og solen skinnede.


... vore dejlige unge mennesker .. Jane med hendes runde skønne mave  (lillebror kommer til SanktHans)

.... min store kærlighed Oliver som løb Fåborg tyndt og far bagefter.

Det går ovehovedet ikke lige så stærkt med min hånd som ønsket. Jeg har problemer med fingrene som der ligesom ikke er helt liv i endnu.... så min drøm om hækleriet er ikke blevet indfriet. ...... sådan var det ikke da jeg fik højre hånd ordnet.
Nå den får lige en chance et par dage mere .... men jeg er godt nok ved at få håndarbejdes abstinenser ... al den frihed uden at kunne bruge den til noget kreativt.

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder af en sød lille dreng...trist at det ikke går helt så godt med hånden som du kunne ønske...håber da snart du kan bruge den igen.;-))

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig skøn dag sammen med familien. Men rigtig træls med din hånd :( God bedring

    SvarSlet
  3. Sikke en guldklump du har der, jeg kan godt forstå du nød at være sammen med den lille familie :)

    Jeg håber at det snart kommer til at gå bedre for dine fingre!

    SvarSlet