Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 13. april 2012

Hyggelæsestoffet er klar...

På tirsdag og et par uger frem ( forhåbentlig mindre !!! ) får jeg er frivillig kreapause.
Jeg skal opereres i min venstre hånd. Jeg har sovende fingre det man kalder Karpaltunnelsyndrom.
For ca 1,5 år siden fik jeg lavet det i højre hånd med stor succes. Det er såmænd ikke så slem men jeg må ikke bruge hånden de første 7 dage og derefter kun lidt.
Så nu skal der læses bøger og andet ulødigt læsestof  ;o)

Jeg købte et blad i Sverige .. tyk og dejligt til den vilde sum af 39 sv kr. De kan noget med interiørblade derover.
Den nye udgave af LIV har jeg osse klar ... har kun kikket lidt i den   ... og så får jeg rigtig go tid til at kikke på alle I andres blogge. Det syntes jeg altid der er alt for lidt tid til, så det glæder jeg mig til.

Men at jeg ikke kan strikke .... jeg har allerede abstinenser. 

4 kommentarer:

  1. Held og lykke med din operation og god vind i din rekonvalescens i "et liv uden garn". Godt der findes læsestof.

    SvarSlet
  2. Uhu, det bliver hårdt, men dejligt når det er overstået.
    Du kan sagtens få masser af tid til at gå på nettet.
    Jeg har selv en krea pause af andre grunde og jeg er total stresset over alle de fine og spændende ting jeg finder hver dag, som jeg gerne vil lave :)
    Har du kigget på Pinterest?
    http://pinterest.com/

    Det er faktisk sjovt og vanedannende når man først kommer i gang ;)

    Held og lykke med det!

    SvarSlet
  3. Når man ikke kan strikke, kan man i hvert fald planlægge kommende projekter for både hus og strikkepinde. Jeg ønsker dig held og lykke med operationen og god fornøjelse med læsningen.

    SvarSlet
  4. Jeg har kun kikket lidt på Pinterest .. det er det med det vanedannende der holder mig tilbage ;o) men nu har jeg jo go tid i de næste mange dage.

    SvarSlet