Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 17. april 2012

Kreapause

Så er operationen overstået og det gik godt .... tror jeg nok ... jeg kan ikke mærke noget endnu. ;o) ... hånden er helt "død"

Heldigvis må jeg tage den store forbinding af efter et døgn .... jeg må ikke løfte noget som helst de næste 14 dage men må (skal) bruge fingerene så meget som muligt for at forebygge stivhed.
Så der er håb forude ang. hækling ... det skal ihvertfald prøves om et par dage.

Indtil da må jeg læse og surfe på nettet/blogge ... selom det er bøvlet med én hånd ... men jeg har jo tiden til det. ;o)



6 kommentarer:

  1. Tillykke med, at operationen er godt overstået og rigtig god rekonvalescens.

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at høre, at det er overstået og du har det godt. Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  3. Dejligt der er vel overstået ;)
    Pas nu på den.

    Yt

    SvarSlet
  4. God bedring, håber du snart kommer dig. Og om et par dage vil du så prøve at hækle ;) jeg synes, at du er ukuelig og fuld af mod, stor beundring for dette.

    SvarSlet
  5. God bedring til dig - håber du har held til at sætte din mand i gang :)

    SvarSlet
  6. Det ser voldsomt ud med den forbinding, godt du måtte tage den af i dag. God bedring med dig. Det er godt at du er optimistisk :)

    SvarSlet