Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 29. april 2012

Nu kan der osse syes :o)

Sikke en fornøjelse .. i dag fik jeg syet lidt på maskinen .. jeg fik startet på Tildas badeengel.

Kåben, bukserne, vingerne og tøflerne er klar, så mangler jeg bare at stoppe kroppen men det kan min hånd ikke lige klare endnu.



Er de ikke fine de små bitte nussetusse tøfler :o)


... og så er jeg kommet et rigtig godt stykke på puden. Den bliver altså ikke helt tosset......men så er "freden" osse slut. I morgen skal jeg ha´ stingene ud af hånden og bagefter tager jeg på arbejde.
.... nu mangler jeg osse bare at jeg kan strikke ... nå ja, min mand glæder sig vist mest til jeg kan vride en klud og bruge en skrællekniv ;o 





4 kommentarer:

  1. Hvor er det godt, at det er ved at være overstået. Har det så hjulpet, at få foretaget operationen?

    SvarSlet
  2. Manden tager nok ikke skade af at lave lidt ekstra ;) Det er godt nok nogle søde tøfler, jeg glæder mig til at se englen færdig :)

    SvarSlet
  3. Ja det har absolut hjulpet. Nu vågner jeg ikke om natten mere ved at fingrene sover og jeg ikke kan få liv i dem igen..... så nu er det føleforstyrelserne i fingrene der driller mig og det kan vare fra en mdr til flere år.... men ... men ... det går så godt fremad nu at jeg tror mere på en mdr.

    SvarSlet
  4. Tror snart jeg må kigge lidt på de Tilda dukker - det ser spændende ud :)

    Håber det går godt med at komme på arbejde igen.

    SvarSlet