Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 11. april 2012

Nu kører det rundt for mig ..

I går aftes til Strikkecafe havde Helvig en stak garndimser med.
Ja jeg ved ikke hvad den hedder men den er ski smart.
Nu er der styr på garnet og det kører let rundt når jeg strikker. Den bliver jeg glad for.

En service meddelelse:
Til alle I hæklegale mennesker der mangler en oversættelse fra engelsk og amerikansk har Marianne Tulle Momsemor lavet en pdf der er lige til at printe ud.

5 kommentarer:

  1. Dejlig at du mener du bliver glad for den.;-))

    SvarSlet
  2. Tak for hintet til engelske/ amerikanske hæklerier :-)

    SvarSlet
  3. Ja, den er smart. Den må være speciel glat for at garnet ruller ordentligt?

    SvarSlet
  4. Hej Irene
    Ja, den er sørme smart. Det eneste sted jeg har set nogen der ligner din garnrulle, er over på Bente Geil´s hjemmeside. Måske man skulle overveje en sådan, om ikke andet så et muligt julegaveønske...

    Strikkehilsner Dorthe

    SvarSlet
  5. Jo den er rigtig smart og den kører som smurt ;o)
    Tulle.. den er delt i to så det er kun den øverste del der kører rundt.

    SvarSlet