Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 27. april 2012

Nye ideer er altid godt

Har lånt denne her på biblioteket ... bliver da heller aldrig klogere... endnu flere ideer som det er urealistsik at nå ... det er lige det med de 24 timer og så tager arbejde og sengen jo de 16 af dem + det løse ;o) ... men kikke kan man da altid ;o)










"Skovtur" har jeg set flere steder i blogland, den må jeg da bare eje og jeg har garn liggende der passer til.


.... og denne "Tankestreg" er bare flot ..


... og "Nostalgi" er osse en favorit.

Men opskrifterne er virkelig bøvlede ser det ud til. Ja undskyld men hvordan kan er "simpel" kjole som "Skovtur" være så besværlig at læse. Nå, når jeg først kommer igang er det nok ikke så svært alligevel og ellers strikker jeg da bare den på min måde.

Men nu skal jeg jo altså først se hvornår jeg kan strikke igen .... Prøvede lidt i dag men det går ikke endnu, kan simpelthen ikke holde godt nok fast endnu ... men det kommer lover jeg !!!

8 kommentarer:

  1. Dejlig at det nu går så meget fremad at du drømmer om at strikke igen.;-))

    SvarSlet
  2. Jeg har lige taget bogen med i campingvognen. Har fået foræret noget garn som "Morgenstund" kan blive ud af. Så den må på pindene. God weekend.

    SvarSlet
  3. Skovtur er smaddersød, håber du snart kan strikke den. God bedring.

    SvarSlet
  4. Skovtur har jeg strikket. Den er nem, men jeg giver dig helt ret - ADs opskrifter er meeeeget lange og det er lidt besværligt med de lange beskrivelser, men hun er godt nok god til at finde på!

    SvarSlet
  5. Selvom ADs opskrifter ser lange og måske også indviklede ud, så er de supergode - du er aldrig i tvivl og bliver 'holdt i hånden' hele vejen, så selv de der ikke er drevne strikkere får et godt resultat. God fornøjelse :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er det godt, at du kan strikke igen, så går det jo fremad med dig.
    Skovtur er superflot, hvis man har figur til den, og det har du jo.

    SvarSlet
  7. Nej desværre ikke .. jeg kan endnu ikke strikke da jeg ikke kan holde ordentlig ved pinden ... men jeg kikker og drømmer .. :o)

    SvarSlet
  8. Træning, træning, træning :)
    Det skal nok komme og når det gør, glæder jeg mig til at se din skovtur :o)

    SvarSlet