Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 1. april 2012

Nyt .. nu igen..

Når jeg nu har lagt min Magrethe kjole til side for at ta´ den med på påsketuren til Sverige og vi skulle på vennebesøg lørdag så blev jeg nødt til at starte op på noget nyt hvor der ikke skulle tænkes eller tælles.
Havde noget merino uldgarn liggende der passede til opskriften. Jeg laver nu lidt om på den efter mit eget hoved men rart at ha´ lidt at gå ud fra.
Trøjen kommer nok til at indgå i mit lager.
Monika og jeg har snakket om at få et bord til "Loppemarked i Kvaglund" til efteråret og så skal der jo strikkes et mindre lager inden.
Men det går jo hurtigt til de små størrelser og så er det rigtig sjovt.

Min mand var på genbrugspladsen og fik tusket sig dette spejl med hjem. Det skal jeg lige nå at få slebet i morgen og grundmalet.
Så kan jeg male det færdig i påsken ... vi mangler et spejl i soveværelset i Huset.
Det har lige den rette størrelse så det er bare super :o)

1 kommentar:

  1. Det er en god farve til en trøje, passer til det hele.

    Jeg glæder mig til at se spejlet når det er færdigt :)

    SvarSlet