Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 25. april 2012

Pudebroderi

Jeg er en positiv person men det her med venstrehånden er ved at være lidt træls.
Jeg har stadig ikke fuld føling i fingrene og kan egentlig ikke bruge hånden til noget ... så den der optimistiske tro på noget hækleri efter nogle dage må jeg tage i mig igen ..
... men men men .. i mine gemmer lå der et pudebroderi fra min mor og det kan jeg klare - sådan liiisåstille mellem tommel og pegefinger så går det.
Den bliver broderet i en farve - det er alt det mørke der bliver broderet - og er egentlig ikke så tosset endda.
Det er dog en velsignelse at ha´noget mellem hænderne igen :o)

6 kommentarer:

  1. Godt, du har fundet noget, du kan lave lige nu. Det ser ret spændende ud

    SvarSlet
  2. Åh hvor er det synd for dig, du som altid er så flittig og produktiv, forhåbentlig er der snart lidt fremgang at spore. Godt du kan brodere lidt sålænge. God bedring.

    SvarSlet
  3. Ja, det må virkelig være en velsignelse. Det var godt du fandt broderiet frem fra gemmerne. Det bliver vist egentlig også ret pænt!?

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå at tålmodigheden ryger sig en tur, hvor lang tid er det nu?
    Et hvilket som helst operativ indgreb er stadig det - et indgreb og tingene tager tid :(

    Super at du har fundet noget kreativt at kaste dig over - jeg glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  5. Puden bliver egentlig ret godt. Jeg nåede lidt mere i går men om jeg nogensinde bliver færdig ved jeg ikke .... strikkeriet tager nok over når jeg kan det igen ;o).... om et par uger eller tre ... måske.

    SvarSlet
  6. Dejligt at du igen kan komme i gang med lidt håndarbejde :)

    SvarSlet