Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 19. april 2012

Så gik den dag ...

... det er utrólig så lidt man kan få en dag til at gå med ;o) ... godt jeg (forhåbentligt) kan bruge hånden igen om en uges tid - sådan bare lidt...
.. jeg fik læst bogen færdig - sat noget vasketøj over som manden senere kunne hænge op - fik surfet lidt på nettet.

Senere gik jeg en lang dejlig tur langs bækken og ned omkring søen.
Temperaturen ramte 15 gr her i de vestjydske .. det er vist rekord på disse kanter her i år.

Det er såmænd "bare" en kunstig afvandingssø men der er blevet rigtig skønt hernede med broer og bænke - ænder og svaner. Nu mangles bare at træerne springer ud.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk du har nået en hel del i dag. Læst en bog, vasket tøj og gået tur, det er da godt gået. Jeg håber du har det lidt bedre.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig et dejligt område, som jeg som regel osse cykler igennem på vejen hjem fra arbejde. Håber det går godt fremad med din hånd. Knus

    SvarSlet
  3. Jeg tror på at både krop og sjæl, har brug for, at vi stopper op og ikke gør så meget. Dage hvor vi kan slappe af med en gåtur og bare lade tankerne flyve er sundt :-)

    SvarSlet
  4. "Bare.." ? Der ser rigtig hyggelig og fredfyldt ud. Ville tit ønske jeg havde en hund, der kunne få mig ud af huset :)

    SvarSlet