Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 16. april 2012

Valnødder nam nam

I weekenden fandt jeg en opskrift på syltede valnødder .. meget nemt, så lige efter mit hoved ... og så smager de bare skønne sammen med f.eks en brie.
100 gr valnødder koges i vand i ca. 2 min. Dryppes af i en sigte.
5 spsk honning, 1/2 dl balsamicoeddike og saften af en appelsin varmes op. Valnødderne puttes i og det hele koges i 5 min. Afkøles og hældes i små glas.
Jeg brugte mørk balsamico da det var det jeg havde men vil nok anbefale en lys.

2 kommentarer:

  1. Åh tak for opskriften, den har jeg ledt efter. Har tit fået sådan en slags walnødder når vi var ude, og prøvet at lure hvordan de laver dem, nu ved jeg det ;)

    SvarSlet
  2. Det er bare lækkert!
    Elsker selv den kombination også på en gang græsk jogurt :)

    SvarSlet