Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 6. maj 2012

Da da daaaaaa :o)

... så kan jeg igen.
Den er stadig en del jeg ikke kan med hånden men nu kan jeg STRIKKE !!!!!!  :o)

Jeg mangler godt 10-15 cm. så bliver den så lang at jeg kan bruge den som en kjole.
Jeg har måttet ændre lidt på designet da den beige nøgle garn jeg skrev ekstra hjem ikke er helt samme farve som den anden men med en mørk stribe imellem bemærkes det ikke eller osse ser det bare ud som om det skal være sådan ;o)

 ... og så lige lidt reklame til (nord)sjællænderne. Min datter og mand har købt grund i Måløv og det gamle hus der ligger på det skal rives ned. men inden er der "tag selv" næste weekend ... http://www.dba.dk/hus-mm-eftersom-vi-skal-b/id-82862554/

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du endelig kan strikke igen. Der er mange andre ting der er mindre vigtige ;)

    SvarSlet
  2. Din tålmodighed betalte sig - jeg er sikker på at resten nok også skal komme :)

    SvarSlet