Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 24. maj 2012

Hip hip hurraaa 1 år

I DAG HAR MIN BLOG 1 ÅRS FØDSELSDAG

Stor tak til alle jer der kikker ind på min blog og syntes det er sjovt at læse med og som forhåbentlig en gang imellem finder noget der kan inspirerer ... uden jer havde jeg jo ingen blog.
Tak til mine faste læsere - til jer der har været med fra starten og I nye der er kommet til ... osse stor tak til alle I andre der kikker ind en gang imellem.

Da jeg startede for et år siden havde jeg ingen forventninger til hvordan det skulle gå. Hvem kunne vide at det er så vanedannende - så inspirerende - så sjovt - har givet mig så mange ideer og indput ved at læse alle I andres blogge rundt i blogland.
Desværre får jeg slet ikke kikket så meget rundt som jeg gerne ville og desværre er det svært at nå at svare på alle jeres kommentar men det er vel heller ikke meningen men jeg er kisteglad hvergang der er én der skriver.


STORT KNUS TIL JER ALLE FRA MIG.

6 kommentarer:

  1. Tillykke med blog fødselsdagen. Det er altid dejligt at føle med hos dig og giver meget inspiration :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med bloggens fødselsdag....Det er ren nydelse at læse med herinde.;-))

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen (skøn!!! lille tegneserie).

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres søde svar. Det giver da bare lyst til at fortsætte

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til dig og din dejlige blog!

    Solskins Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet
  6. Hip hip hurra og så det lange: HURRAAAAA

    SvarSlet