Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 16. maj 2012

Lidt bettestrik

Efter at ha´ blever færdig med Margrethe trænger jeg til at strikke noget bette lille noget og så passer sådan nogen små bukser til "lillebror" jo godt.
Jeg har noget helårsbomuls garn liggende og den passer vist godt.
Den mindste str. er 1/2 år og da "lillebror" kommer til verden om 4 uger prøver jeg at forminske den .. der er nu heller ikke så "mange ben" i den opskrift så jeg tror det lykkes.

4 kommentarer:

  1. Jeg kender godt de bukser de er bare så fine - lidt tyndere gran kan vel også hjælpe :-)

    SvarSlet
  2. Den buksen så supersøt ut. den kunne jeg tenke meg til å strikke til mitt barnebarn. Hva heter oppskriften, og hvor faktum den ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har sendt dig en mail.

      Slet
  3. Lidt sjovt at se starten på dem, jeg er nemlig bagefter med læsning/kommentar og har allerede set dem færdige (super søde) ;O)

    SvarSlet