Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 14. maj 2012

Margrethe er færdig

Så er jeg færdig med Margrethe ... den er rigtig lækker at ha´på  ... det er alle strikkjoler jo egentlig .... den er meget "faconstrikket" så den kræver vist at jeg trækker maven ind, så det gør jeg så ;o)

Jeg har lavet nederdelen en del længere end som opskriften foreskriver så det er blevet en kjole.... og jeg har strikket en mørk stribe ind er for at kamoflerer at den beige farve som jeg skrev hjem efterfølgende ikke er helt den samme som den anden. Men det gør egentlig ikke noget ... bare en detalje mere.
Min Margrethe er strikket i Supersorft fra Garn-Garagen.

9 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot,
    mon ikke kun det er os selv, der ligger mærke til den der mavebule ;-), der får os til at trække maven ind når vi skal fotograferes.

    SvarSlet
  2. Den er super flot din Margrethe længden er meget mere klædelig og den mørke stribe er så god giver kjolen lige den kant der gør den meget lækker.

    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Enig - din Margrethe er blevet flot og kjolelængden klæder den absolut :-)

    SvarSlet
  4. Jer er også enig med de andre ;)
    Kan godt lide de mørke striber de gør lige noget.

    Yt

    SvarSlet
  5. Den flotteste Margrethe jeg har set :-) dit farve valg er skønt ...

    SvarSlet
  6. smuk kjole, og hvor klæder den dig godt. Tillykke med den.

    SvarSlet
  7. Tusind tak for alle de søde ord. De glæder mig :o)
    Dejligt når et strikkearbejde bliver som forventet.

    SvarSlet
  8. Tillykke med din Marethe og så vil jeg bare sige: "hvilken mave?" :O)

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare flot og elegant i de skønne farver. Jeg kan nu ikke se nogen mavebule, den sidder perfekt på dig og længden er lige som den skal være.

    SvarSlet