Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 20. maj 2012

Sommer, strikke og male

Hvor jeg dog elsker sommer .... haft en rigtig dejlig ferie.
Har været på strøjtur - det gav et par længe savnede nye sko og bukser.
I dag fik jeg fjernet en masse ukrudt i haven og fik startet op på en trøje der matcher de blå bukser til "lillebror" ... er de ikke bare vild søde :o ...

.... og da det i eftermiddags trak op med skyer vestfra fik jeg startet op med at male spejlet der skal op i Huset.
Der er pludselig kun 14 dage til vi skal til Småland igen og så får "man" jo travlt med alt det jeg har haft to mdr til ... sådan skal det åbenbart bare være.

Nu ligger spejlet og tørrer i udestuen og så kan den få anden gang i morgen


10 kommentarer:

  1. Arj, hvor finder jeg opskriften på den søde buks til lillebror?
    Min datters knægt på 5 måneder vil se så fin ud i dem :-) Og lige om "lidt" er jeg færdig med søsterens tre strikkede og hæklede sommerkjoler :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  2. Du har godt nok været flittig i dag. Børnetøjet er virkelig skønt. Mon ikke det er solen, der giver ekstra energi. Det synes jeg i hvert fald den gør her i Præstø.

    SvarSlet
  3. sikke da alt det du når hehe syntes lige du var startet på buks og se nu alt det du har nået siden

    SvarSlet
  4. Den gammeldagse ullbuksa var virkelig søt! Har du oppskrift eller link til oppskrift?
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlet
  5. Ok Irene - jeg er mere end almindelig vild med de bukser!
    Når jeg en dag bliver bedstemor til en dreng, skal han helt sikkert have et par magen til!

    Skal spejlet fragtes med?

    SvarSlet
  6. Så nydelig bukse! Kan oppskriften kjøpes?

    Med vennlig hilsen Siv

    SvarSlet
  7. Hei. Helt nydelig bukse. Finnes det en oppskrift på denne? Hilsen Cecilie i Norge (cecilieb@yahoo.com)

    SvarSlet
  8. Svar
    1. Hej. Jeg har ikke opskriften mere. Den er fra en bog, hvilken kan jeg ikke huske.

      Slet