Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 7. maj 2012

Ved ikke lige...

Jeg har lavet en strikkeprøve til kjolen "Skovtur". Det er Supersoft og en tynd hør, strikket sammen for at få den rette tykkelse, begge dele er noget jeg havde på "lager" .. men jeg ved ikke lige helt hvad jeg skal mene ... opskriften var til et tykkere garn end jeg lige troede ..... det skal der vist lige tænkes over.

Torsdag og fredag skal jeg på studietur til Bremerhaven (Tyskland) og nu ser jeg at der i byen er en stor garnbutik på 200m2  ...  "SB_Wollmarkt" .. jeg håber virkelig der bliver tid til at vi kan kikke indenfor og "studerer lidt"
Måske jeg der kan finde noget bedre til kjolen.

Men på sådan en bustur skal der jo lidt nemt strikketøj med ... har tænkt at starte på nederdelen fra "Feminin strik" .. det er osse "Supersoft.

... ellers osse vil jeg strikke et par småbørnsveste af noget garn jeg på et tidspunkt fik købt. Det er da nemt at sidde med og fylder ikke så meget .
... det skal der osse lige tænkes over ;o)

3 kommentarer:

  1. Du kommer vist ikke til at kede dig :) Jeg synes nederdelen er så sød, jeg tror den vil være rigtig flot til dig :)

    SvarSlet
  2. Jeg stemmer også på nederdelen, der passer så godt til garnet.
    Og så må du have en rigtig god tur.

    SvarSlet
  3. Tror du er lynstrikker?
    Ville ønske jeg havde figur til en strikkjole - de er så smukke :)

    SvarSlet