lørdag den 26. maj 2012

Verdens dejligste Oliver

Oliver er på besøg hos os i Pinsen og helt uden mor og far i et døgns tid.
Vi været på legepladsen og haft vand i badebassinet.
Over middag gik turen ned til søen for at fodre ænder. Det var et hit at køre i den gamle vogn som hans egen mor er blevet kørt i hjemme hos hendes mormor.
Det var godt nok osse et hit at ha´ sin egen pose med franskbrødsterninger
Vild var begejstringen når en and snuppede det franskbrød som han lige havde kastet.
Men da en stor svane kom svømmede gik det stærkt med at komme op og om bag morfar.
 Hjemme igen blev der slappet af med en bog ;o) ......
.. og morfar fik Oliver lært at samle karusellen selv, den gør lykke.
Jeg er ikke helt sikker på at hans mor og far får lov at tage ham med hjem igen til Farum. Det er simpelthen verdens nemmeste, sødeste, dygdigste og dejligste dreng . Behøver jeg sige at vi knuselsker den knægt




5 kommentarer:

  1. Årh! Jeg ved hvordan du har det og NYD DET!
    Brug timer på at forklare de unge mennesker hvor VIGTIGT det er at de plejer deres forhold og får alene tid og hvor VIGTIGT det er for Oliver at være sammen med Mormor og Morfar, uden forældre :O)
    Solskins Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er såmænd ikke nødvendig. Vi kan komme og hente Oliver lige så tit vi har lyst. Men afstanden er en hindring. Der er langt mellem Farum og Esbjerg ... der smutter man ikke lige frem og tilbage på en lørdag eftermiddag. Desværre.....

      Slet
  2. Dejlig at I alle tre nyder det.;-))

    SvarSlet
  3. Nej, det behøver du ikke fortælle. Behøver jeg at fortælle, at jeg er smaddermisundelig på alle de bedsteforældre, jeg møder rundt omkring. Der er simpelthen ikke noget, der giver stjerner i øjnene, som børnebørn gør det.
    Dejligt, at I nyder det.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud, bedsteforældre er guld værd ;-)
    Fortsat god pinse til jer

    SvarSlet