Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 17. maj 2012

Vintur til Tyskland

Vores "rødvinslager" trængte til at blive fyldt op og da yngste datter er hjemme på en lille ferie så blev vi enige om en hyggetur over grænsen.... det var der åbenbart en masse andre der osse var blevet enige om ... hold da op der var mange.

På vejen hjem var vi inde og kikke i Kruså handelshus som osse har en afdeling i Hviding. Til de uvidende er det en by syd for Ribe.
De har godt nok mange ting ... rigtig sjovt at gå rundt og kikke i skuffer og hjørner.

Jeg faldt lidt for et lille bord med klapper til 225 kr men den passer nok ikke helt der hvor jeg kunne tænke mig den i Huset i Sverige.
Jeg skal nok ha´ fundet et bord med hylde under til blade.
Men rigtig fin er den med  (tror jeg nok) grønt læder på pladerne .. mon det er et spillebord ?

3 kommentarer:

  1. Det handelshus kunne jeg da også godt få lyst til at besøge - sikken et fint bord, du fik med hjem. Men hvad med vinen, fandt I ikke et godt tilbud på vin?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik ikke bordet med hjem .. den vil ikke passe ind der hvor det var planen men fin er den.
      ... og jo jo ... vi fik vin med hjem til den næste laaaange tid. Vi har et par bestemte mærker vi går efter og der er næsten altid tilbud på nogen af dem ... der skal osse købes et mindre lager op for at det kan betale sig. ... og osse når man som os får et glas hver dag. Lidt øl kommer der osse med men vi køber aldrig slik den last har vi tilgengæld ikke ;o)

      Slet
  2. Det er ellers et fint bord. Jeg kan godt se at man kan få tid til at gå der og specielt for dig, der er så god til at sætte tingene i stand og få dem til at passe ind :O)

    SvarSlet