Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 19. juni 2012

Bukser til en buksetrold

Jeg har strikket et par bukser mere .. det er bare så sød en model.

Det ender nok med at den skal sælges på min hjemmeside, .... skal bare lige ha´siden op at køre igen, sådan lidt modernisering skal der vist til.

Der er ikke syet knapper på endnu .. det bliver et valg mellem pige/drenge kanpper og et par brun/beige.





... og så kan jeg næsten ikke vente. Jeg er "kommet til" at købe en brugt Astor knappemaskine. Håber den kommer med posten i morgen eller torsdag.
Ihhh hvor er det altså spændende !!!

5 kommentarer:

  1. Hvor er de søde de bukser, jeg stemmer for pige/drenge knapperne ;)

    SvarSlet
  2. De er bare nuser, de bukser! Min datter er begejstret for modellen, ligeledes min niece, der så venter tvillinger.
    Er de der også bomuld?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Ja det en tyk øko bomuld. Modellen er bare nussesød ;o)
      Jeg er ved at strikke et par i koralfravet lidt tyk bomuldsflame. Her virker de lidt mere "slasket" men nu ser jeg når de er færdige

      Slet
  3. Rigtig søde bukser, jeg synes bestemt du skulle lave en opskrift til at sælge af, jeg tror det vil blive en succces, og så kan det jo indbringe nogle penge til endnu flere lækre garnkøb.

    SvarSlet
  4. De ser så lækre ud! Jeg glæder mig til at se din knappemaskine i brug. Her kan du jo også skabe lidt salg :O)

    SvarSlet