Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 22. juni 2012

Der er så meget kvinder ikke forstår..

.. bl.a. hvorfor det bare var SÅ vigtig at køre helt til Hedensted med en jagtkikkert der var gået i stykker ... jeg mener pakkeposten er opfundet.
Men da manden min så nævnte noget med at vi kunne da køre ind forbi Kolding Storcenter ( læs Søsterne Grene og Panduro ) så ville jeg da med ..... og fik strikket en masse på min kjolen.
Så var kørerturen jo da ikke spildt ;o)

Det eneste jeg fik med hjem var dog kun lidt gavepapir og en havegreb fra Søsterne.

3 kommentarer:

  1. Nej mænd kan man ikke blive klog på, men en tur til Søstrene Grene og Panduro kan man altid bruge.
    Hvad er det for en kjole du strikker på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Det er såmænd min "Skovtur" (http://hvaderlivetudengarn.blogspot.dk/2012/06/skovtur-krer-bare.html) som jeg stadig strikker på. Det er lidt kedeligt at strikke nederdelen - rundt og rundt - men fin til TV og en biltur.

      Slet
  2. Lidt er bedre end ingenting :O)
    Manden min er ivrig fortograf og det koster lidt til udstyr, men så skal jeg jo også have min del - når vi flytter hjem fra campingvognen til efteråret står den derfor på ny symaskine og en overlocker, derfor er jeg god til at opmuntre ham i hans indkøb ;O)

    SvarSlet