Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 29. juni 2012

Det tog vist vores modem

Vores internetboks derhjemme er vist stået af under nattens uvejr .. så det er ikke sikkert jeg kan skrive indlæg eller kommentar i weekenden.
Tror ikke rigtig på at der kommer nogen ud og reparerer den en fredag eftermiddag eller i weekenden ....... men man ved jo aldrig.
Nu ser jeg når jeg kommer hjem fra arbejde.

Det var da godt nok osse noget af et uvejr der gled hen over Esbjerg .. ja over hele Danmark.
Følte at lyn og brag drønte rundt om ørerne på én ....  og så alt det vand ;o)

(Billedet er et lånt fra nettet)

4 kommentarer:

  1. Jeg kan egentlig godt lide, når det lyner og tordner, men det er da surt, når det slår ned
    Her har det regnet en times tid i formiddag, nu skinner solen fra en blå himmel

    SvarSlet
  2. Ihh hvor irriterende... Her.. tæt på københavn, har det ikke været ret slemt .. Heldigvis.. Tror jeg max har set 3 lyn...

    Og nu er solen kommet frem ..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok voldsomt ud, håber ikke det er så slemt med modemet.
    Her i Aarhus har det regnet kraftigt, men ikke lynet så meget.

    SvarSlet
  4. Elsker tordenvejr men hader at leve uden internet - dog viser det sig altid at det kan være ganske hyggeligt :O)

    SvarSlet