søndag den 24. juni 2012

Det var trods alt godt vejr i dag ...

... når det nu sku´ være ..... lige vejr til at ordne en masse i min systue.
Jeg fik lavet tre knapper af kokosnød som min datter havde bestilt til sin nystrikkede trøje .... omkring 30mm i dia.
(Jeg laver en DIY senere og lægger på min blog.)










Fik syet en ny kant til markisen der sidder på Huset i Sverige. Så kan den nok holde et par år endnu. Særlig hvis jeg tager den ind om vinteren, det er jo kun kanten der altid er synlig i vind og vejr.

Jeg købte en kjole her i foråret men den havde en lidt dum elastik forneden - for kort til kjole og for lang som top.
Jeg klippede elastikkanten af og fik syet en elastisk jerseykant på i stedet..... nu er den brugbar.
... og fik også klippet en nederdel af det stof jeg købte i "Stof og Stil" i foråret. Den bliver lang med knapper hele vejen ned.

Har haft en "jeg gider ikke sy" periode. Men nu er syntes jeg lysten vender tilbage. Det må jeg så hellere udnytte ;o)

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine knapper :) Dem glæder jeg mig til at sy i trøjen! TAK <3 <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg regner da osse med at jeg snart kan komme over med dem... ;o)

      Slet
  2. Sikke flittig du har været, det er skønne ting, du har haft symaskinen i - og så er jeg altså ret vild med dine knapper

    SvarSlet
  3. Jeg skal da lige love for at du har fået nået nogle ting :)

    SvarSlet
  4. Total produktiv dag!
    Har kigget meget på det stof fra Stof & Stil, måske man skulle købe det mens de stadig har noget tilbage :)

    SvarSlet