mandag den 11. juni 2012

Hvor vil jeg gerne ha´..

.. en knappemaskine. Rigtig gerne endda :o)
De er ret så dyre ... jeg har kikket på udenlandske hjemmesider hvor de er billigere men jeg har ikke en dyt forstand på sådan en maskine og ved ikke hvilke dele man osse skal bestille.... opdrive en brugt vil jo være ideel men brugte maskiner hænger virkelig ikke "på træerne"

Syntes nu heller ikke jeg kan finde nogen steder her i DK hvor man kan købe en ny som privatperson.

Er der nogen i Blogland der har forstand på sådan en sag ?

3 kommentarer:

  1. Hej Irene

    Det kan godt være jeg lyder lidt dum, men kan du forklare mig hvad man bruger den til? Jeg ved jo godt at det er til at lave knapper, men hvilke slags knapper? :O)

    SvarSlet
  2. Nej da der findes kun dumme svar ... og det vil jeg prøve at undgå ;o)
    Den er til stofknapper. Man putter nogle metal/plastdimser + et stykke stof ned i den - presser sammen og så har man en knap. Der kan osse laves knapper af strik, broderier, læder osv .. det er bare så sejt.
    Jeg leder stadig .. håber på at finde en brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svaret, tænkte nok det var sådan noget - en god finish til smuk sytøj :O)

      Slet