Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 9. juni 2012

I regn og blæst ...

... vi har det bedst.... nå det er nok så meget sagt.
Vejret var virkelig ikke med os til årets WWKIP day men humøret og strikkelysten fejlede ikke noget.
Vi var en hård kerne som trodsede vejret og havde nogle rigtige hyggelige timer under "Dronning Louises" parasoller, der gav det der lidt underlige røde lys.

Karin var dog så optimistisk at hun havde taget solcreme med .... sådan, det ka´ jeg li´:o)

Næste år bliver vejret meget meget bedre ... det kan jo næsten ikke blive værre :o)

5 kommentarer:

  1. Tak for nogle hyggelige timer. Godt vi havde parasollerne og terassevarmerne. Vi var da trods alt flere som i Sorø. De kunne endda sidde under tag.
    http://mandagspigen.blogspot.dk/2012/06/vi-kunne-have-vret-mange-flere.html
    Godt at få sat ansigt på et par stykker.

    SvarSlet
  2. Humøret er også det vigtigste og I ser nu ud til at hygge jer under gasvarmerne :O)

    Sommer smil med regn på fra Tulle Momsemor

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud trods vejret ;-). Jeg var med i Sorø hvor vi sad i læ og under tag. Håber i havde husket varm te og kaffe ;)

    SvarSlet
  4. Ih, altså - I får jo ungpigerøde kinder :)
    Jeg synes, at regn er hyggeligt - men alt med måde, ikke?!
    Tusind tak for kommentar hos mig - jeg vidste, at jeg kunne regne med jer kloge koner :)

    SvarSlet
  5. Åh hvor ærgeligt at det blev så vådt, men forhåbentlig var det hyggeligt alligevel.

    SvarSlet