tirsdag den 26. juni 2012

Jeg er nok lidt tosset ..

... men sådan ser forhaven ud under og rundt om det store grantræ vi fældende for et par mdr siden.

... "hvad gør vi nu lille du" ... lejer et eller andet og rydder det hele og køber nye sten ? ... har vi lige lyst og tid til at ofre en masse penge på det  ?... næhhh.

Så nu er jeg gået i gang med at "flytte" alle sten og fjerne jorden og grannåle som har lagt sig imellem i de sidste 35 år.
Tosset måske nok ... jeg kan da heldigvis gemme mig lidt for naboerne bag hæk og båd :o) .. og manden kører jorden væk .. så det er egentlig ikke særlig slemt.
Jeg sidder på min flade på en havepude og filosofere over livet ... næsten ligesom når jeg strikker ;o)
Det tager nok laaaaang tid men der er da heller ikke nogen der siger hvornår jeg skal være færdig ... så en time i ny og næ så bliver jeg nok færdig engang.
Manden har lovet at komme og starte i den anden ende men lige nu kløver han brænde og det en mere vigtig her i sommerkulde. Længe leve brændeoven.!!!

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op...det er en større omgang du er gået igang med der...Men jeg tror det bliver flot når du bliver færdig..så det glæder jeg mig til at se billeder af.;-))

    SvarSlet
  2. Jeg synes ikke du er spor tosset, vi ville have gjort præcis det samme :) Det bliver rigtig godt, og det vil være en stor tilfredsstillelse for dig, at i selv har gjort det hele.

    SvarSlet
  3. Tosset synes jeg ikke du er. Bare praktisk og sparsommelig. Jeg håber vi kommer til at se billeder af det færdige resultat. Og husk nu alt passe på dig selv.

    SvarSlet
  4. Lidt hyggelig stemning over det, lidt "Askepot" måske? :O)

    SvarSlet