lørdag den 30. juni 2012

Så er jeg da på igen o

Det var strømforsygningen der var røget under uvejret og SE var så venligt at sige at hvis vi selv havde mulighed for at hente en ny hos dem, så kunne vi komme på igen i weekenden.


Så er min lille knappefabrik gået igang.
Det er virkelig sjovt at lege med forskellige stoffer. Jeg har dog endnu kun den lille str.
Jeg venter på at posten kommer med nogle større som jeg har bestilt.
Det bliver muligt at købe dem på min hjemmeside.
... men jeg ligger lige lidt af dem på bloggen her i løbet af et par dage.



Jeg er osse ved at få strikke lidt mere til hjemmesiden ... her de små korte bukser i blå, melon og råhvid.
Glæder mig til at få hjemmsiden op at køre igen med nyt layout og koncept.
Men det tager altså tid så det bliver nok først efter ferien.

..ellers har jeg sidde ude i det skønne sommervejr det meste af dagen og sorteret sten ....
..og hørt "De tre hundes nat" som lydbog.
Ikke så dårlig en kombination


4 kommentarer:

  1. Fede knapper, dem glæder jeg mig til at se mere til

    SvarSlet
  2. Flotte knapper du er gået igang med at lave der...dejlig måde at tilbringe dagen på.;-)

    SvarSlet
  3. Stadigvæk forelsket i de bukser - desværre er lille Rose en lille varm sag, der sveder bare hun ser et nøgle garn :(

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne dine knapper, meget specielle.
    Jeg er også vild med dine strikkede bukser. De er supersøde.

    SvarSlet