Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 10. juni 2012

Skovtur kører bare...

Jeg er startet på kjolen "Skovtur, ja jeg er egentlig kommet rigtig langt. Er næsten ved ærmegabet, så fra nu af går det bare rundt og rundt
Det er bare sådan en lækker blanding jeg har fundet, det minder næsten om silke, blødt og lækkert i strukturen.Det er den tynde bløde bomuld fra Grønhøj og en tynd hør som er købt hos garn.dk for et par år siden.
Høren er en anelse mørkere end bomulden og det gir´ en rigtig flot melering.
Den bliver helt sikkert rigtig lækker at ha´ på.

8 kommentarer:

  1. Jeg er meget enig med dig i, at farverne sammen giver en rigtig god melering, det bliver flot, tror jeg. Men hvor er jeg glad for, at jeg ikke skal strikke en hel kjole i bomuld og hør (hm! jeg er dog ved at lave en i hør) for det er så hårdt garn at arbejde i. Men resultatet ser ud til at blive rigtig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten.
      Det er slet ikke hårdt. Bomulden er meget blød og glat og høren er meget tynd så den mærker man slet ikke. Så de to garn er ligeså rart at strikke med som uld.

      Slet
  2. Det er en dejlig kjole, du har gang i, og jeg kan rigtig godt lide det melerede, det giver liv

    SvarSlet
  3. Den bliver garanteret rigtig flot lige som alt andet du laver..;-))

    SvarSlet
  4. Det er så flot med meleringen fra 2 garner der strikkes sammen. Det kan jeg desværre ikke, da jeg altid kun får fat i den ene tråd, men jeg synes det er flot.
    Din skovtur må blive helt forrygende i den blanding du har valgt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Kender godt det med at strikke med to typer garn og så får man alt for tit kun den ene med. Men her er det ligesom om at høren hægter sig fast i bomulden så det glider bare ... og det er jo dejligt :O)

      Slet
  5. Kjolen blir riktig lekker. Gleder meg til å se detferdige resultatet.

    SvarSlet
  6. Jeg ville ønske jeg havde tålmodighed til at strikke noget sådant, her er det nok med lidt til barnebarnet :O)

    Den ser nu lækker ud!

    SvarSlet