Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 3. juni 2012

Svensk energi

Så er vi igen i Småland.
Haven har fået en ordentlig omgang, der er blevet ryddet op rundt om huset... lidt der skulle vaskes og fejes efter håndværkerne

Hjemmefra havde jeg syet betrækket til sofaen færdig så det var spændende at se om det passede ... og det gjorde det.
Det er blevet ret godt syntes jeg selv ...

... puderne er syet af et andet stof da der ikke var nok af det andet.

Det er syet af 6 sengetæpper (fra en hotel ) som jeg fik meget billigt.

Godt nok hvidt men det hele er lige til at tage af og putte i vaskemakinen.

... sådan så sofaen ud før

I dag fik jeg startet op på at male gulvet ovenpå....

... og imens forsøgte manden min at samle et nyt TV bord. Jeg har kikket og kikket efter et gammelt bord som jeg kunne male men har ikke fundet noget der passede, da et af kravene (fra min mand) var at der skulle skuffer i... så jeg gav mig og det blev et nyt hvidt i gammel stil

Nu skal jeg op og male gulvet sidste gang og så gider jeg godt nok heller ikke være mere effektiv denne gang.



5 kommentarer:

  1. Altså Irene hvor den sofa altså blevet fin, synes da kun det er fint at puderne er i andet stof ;-)
    Der sker da ellers noget når i er der oppe må jeg nok sige ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor bli'r der dejligt! Der kan man da sagtens trække sig lidt tilbage og nyde livet.... og strikketøjet.

    SvarSlet
  3. Igen bliver jeg fuldstændig forpustet af din energi. Jeg kan blive træt bare af at læse om det. Det er utroligt hvad du kan nå. Sofaen ligner noget fra et bolighus, det er ikke til at forstå det er den samme sofa. Du er super dygtig.

    SvarSlet
  4. Mange tak skal I ha´ for jeres søde kommentarer ... jeg må da nok osse indrømme at det blev til lidt mere arbejde denne gang end det var meningen men der var lige så mange ting vi gerne ville ha´ færdig .... i morgen går turen vestpå igen og om 6 uger er vi tilbage og da skal vi slappe af i et forhåbentlig supersommervejr... nå ja, jeg kan nok ikke helt lade være men den eneste projekt jeg gerne vil ha klaret er at få trappen fra 1. sal malet... men nu ser jeg ... kommer meget an på vejret og på hvor mange gæster der kikker herop i sommer ;o).... de første to hold har meldt sin ankomst men det er jo osse dejligt.

    SvarSlet
  5. Sikke en forskel det har gjort på sofaen - du burde skifte arbejde :O)

    Sommer Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet