Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 14. juni 2012

Tørklæde-nederdel

I vinters købte jeg et tørklæde som jeg syntes var rigtig sød i farven.
En af den slags der er snoet helt sammen.
Da jeg fik den pakket ud hjemme var den ALT for stor til lille mig - jeg blev jo helt væk....
Jeg har så gået og kikket lidt på den og ja. hva´ kan den så bruges til.

... og så klippede jeg den midt over - igen i et par stykker som blev lidt smallere end den anden... syet samen i siderne og eleastik foroven.

...  og vupti så har jeg en sommernederdel til havehygge/stranden eller hvor man lige mangler noget let at tage på .... for sommeren kommer selvfølgelig tilbage om nogle uger, ik ???




Jeg kom osse lige til at gå på udsalg i dag og faldt for de her cowboybukser. Det er ikke noget jeg køber ret tit så dem jeg har er nok liiidt umoderne i snittet.
Et par for 600 kr eller 3 par for 600 kr.
"Mapp" og "Mach Lauge"
Det kan ma da ikke sige nej til, vel ;o)

Så er det osse lige jeg undre mig, "sommerudsalg" før sommeren ??




Jeg må lige ind og lægge et par af dem op for den står på weekendtur til Fanø sammen med lillebror og Lene ... det bliver bare SÅ hyggeligt.

3 kommentarer:

  1. God ide med nederdelen, den er blevet sød og så har jeg for resten hørt, at sommeren begynder i næste uge.

    SvarSlet
  2. Rigtig sød og sommerlig nederdel. Jeg kan godt se at du ville blive helt væk i et tørklæde med så meget stof :)

    SvarSlet
  3. Smuk nederdel du fik ud af det og godt tilbud på bukser, man kan jo altid lave et par til shorts :O)

    SvarSlet